Selecteer een pagina

Hallo, ik ben Inge

Van verhalen vertellen, heb ik mijn beroep gemaakt. Al 10 jaar help ik ondernemers om krachtiger te communiceren. Door teksten voor hen te schrijven – bijvoorbeeld voor hun website, blog, sociale media of nieuwsbrief – maar ook door hen de kneepjes van het vak te leren of ze bij te staan met advies.

Over mij 

Vlotte, heldere en krachtige communicatie is mijn handelsmerk. Geen hoogdraverig gedoe dus, wel verhalen die weergeven waar iemand voor staat. Kwetsbaar, puur en echt, en daardoor o zo krachtig. Waar ik van gruwel: eenheidsworst, dt-fouten en slecht Engels.

In mijn rugzak zit een diploma vertaalkunde, marketing en copywriting, en vele jaren ervaring in marketing, verkoop en communicatie. Weten waar en bij wie? Piep dan even op LinkedIn.

Wat je mag verwachten

Vlotte, krachtige teksten

Dankzij mijn opleiding en achtergrond weet ik wat belangrijk voor je is. De deadline halen. Binnen budget blijven. Maar meer nog: met je communicatie het gewenste effect bereiken. Ik help je zo krachtig te communiceren, dat resultaat niet kan uitblijven.

Constructief advies

Mensen moeten je verhaal kunnen begrijpen. Pas dan komt er actie. Daarom kijk ik graag met de ogen van een leek naar wat je vertelt. En geef ik je nadien mijn mening en tips. Open en eerlijk, maar altijd opbouwend.  

Puntjes op de i

Het staat er niet voor niks in mijn logo: dat puntje op de i. Voor mij is het onmisbaar. Op tekstueel en inhoudelijk vlak,  maar ook als het aankomt op deadlines en planning. Nee, perfectionisme is doorgaans geen deugd. Maar in dit vak is het dat net wél. 

Wat ingenieus anders maakt? 

1

Empathie met een grote E

Krachtig communiceren, begint bij echt inlevingsvermogen. En dat is mijn kracht. Ik verdiep me in de leefwereld van je doelgroep met de nieuwsgierigheid van een kind. Zo vertel jij straks precies wat zij willen weten. 

2

Mijn achtergrond in marketing

Het garandeert vlotte briefings, maar ook dat ik besef wat belangrijk voor je is. Binnen budget blijven bijvoorbeeld, je deadline halen, maar meer nog: het gewenste effect bereiken met je communicatie.

3

Meer dan 10 jaar ervaring

Als marketeer heb ik mijn bagage, als freelancer kom ik met verschillende bedrijven en sectoren in aanraking. En dat al meer dan 10 jaar. Het garandeert je een frisse kijk op je project.

Wat denk je, steken we de koppen eens bij elkaar?